FANDOM

Wizard
Seria: Rycerze Smoka
Odmiany: brak
Akcesoria: długa, biała broda; szpiczasty kapelusz; różdżka; „pergamin” z zaklęciami; „szklana” kula

Wizardminifigurka z podserii LEGO Zamek Rycerze Smoka, przedstawiająca czarodzieja i lidera Rycerzy Smoka. Występowała w prawie każdym zestawie swojej podserii. Była to pierwsza minifigurka czarodzieja w historii LEGO.

Opis

Dominującym kolorem minifigurki był niebieski. Tej barwy były nogi czarodzieja oraz jego korpus z rękoma. Niebieskie było również jedno z podstawowych akcesoriów tej minifigurki - szpiczasty kapelusz. Innymi łatwo zauważalnymi kolorami były żółć dłoni i standardowej jeszcze w tamtym okresie głowy (dwie kropki oczu i uśmiech) oraz biel zakładanej na "szyję" długiej brody z wąsami. Ponadto na przedzie tułowia nadrukowany był czarny pas z żółtą klamrą i brązowym mieszkiem (u dołu) oraz żółty dekolt (u góry).

Akcesoria

Oprócz wspomnianego wyżej kapelusza i brody nieodłącznym akcesorium Wizarda była różdżka, która wystawiona na światło słoneczne lub żarówki, jarzyła się później zielonkawo w ciemnościach. W większości zestawów znajdowały się również: płaski, biały klocek z nadrukiem starego pergaminu z tajemniczymi runami i "szklana" kula (która w rzeczywistości była przezroczystą wersją głowy minifigurki).

Lista zestawów w których występuje

Ciekawostki

  • W Ameryce Północnej minifigurka nosiła nazwę Majisto.

Galeria

Zobacz też

Źródła