FANDOM

NaMedal Ten artykuł jest jednym z artykułów na medal na Legopedii. Warto go przeczytać.
Willie Scott
Willie2
Seria: Indiana Jones
Akcesoria: korona, klejnot

Willie Scottminifigurka z serii Indiana Jones. Występuje w obu zestawach podserii Indiana Jones i Świątynia Zagłady.

Opis

Willie1

Wariant z zestawu Pościg w Szanghaju

Minifigurka występuje w dwóch wariantach. W zestawie Pościg w Szanghaju postać występuje w czerwonym stroju z nadrukowanymi różnymi cekinami. Ręce figurki są w kolorze cielistym. W tym wariancie postać ma upięte włosy, w które można wetknąć koronę.

W zestawie Świątynia Zagłady postać posiada jasny strój. Na spodniach nadrukowane są ozdoby, na tułowiu natomiast odsłonięty brzuch i dekolt. W tym wariancie postać posiada rozpuszczone włosy.

Informacje fabularne

Willie pracowała jako piosenkarka w szanghajskim klubie należącym do chińskiego bandyty Lao Che. Następnie (w dość przypadkowych okolicznościach) uciekła stamtąd wraz z Indianą Jonesem i Shortem Roundem. Cała trójka trafiła następnie do Indii, gdzie przeżyła wiele przygód.

Willie była osobą dość rozkapryszoną i strachliwą, często reagowała krzykiem. Z tą postacią wiąże się kilka zabawnych sytuacji. Odtwórczynią postaci Willie Scott w filmie Indiana Jones i Świątynia Zagłady była Kate Capshaw.

Występowanie

Zestawy
Gry wideo

Linki zewnętrzne