FANDOM

Ikona żółty klocek Ten artykuł nie jest jeszcze kompletny. Jeśli możesz, uzupełnij go.
Pomocne mogą być Ci w tym ewentualne wskazówki zamieszczone na stronie dyskusji.
Venom
Venom1
Seria: Marvel Super Heroes
Akcesoria:  ?

Venom - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO® Marvel Super Heroes. Przedstawia złoczyńcę pochodzącego z serii komiksów (itp.) o Spider-Manie, człowieka połączonego z pozaziemską formą życia i będącego przeciwieństwem Człowieka-Pająka. Minifigurka Venoma, w formie animowanej, występuje również w grze wideo LEGO Marvel Super Heroes.

Opis postaci

W grze LEGO Marvel Super Heroes

W grze LEGO Marvel Super Heroes Venom to czarna postać z narysowanymi białymi oczami, pająkiem na piersi oraz paszczą z ostrymi zębami. Z pleców wychodzą mu macki. Jego moce zbliżone są do umiejętności Spider-Mana. Tak jak on może huśtać się, strzelać oraz używać swojej pajęczopodobnej substancji. Jako duża figurka Venom ma również moce Hulka.

Informacje o pierwowzorze minifigurki

Symbiot Venoma był pierwszym przedstawicielem swojego gatunku, który przybył na Ziemię. Pierwszym człowiekiem z jakim miał kontakt był Spiderman. Symbiotyczny organizm połączył się z superbohaterem, stając się nowym, czarnym kostiumem. Dzięki niemu Człowiek-Pająk stał się silniejszy oraz szybszy i nie musiał używać swoich mechanicznych miotaczy sieci (strój produkował własną pajęczynę). Jednak po pewnym czasie Spider-Man zauważył, że kosmita pobudza jego agresję. W porę udało się usunąć symbiot, ale obcy szybko znalazł sobie innego żywiciela, Eddie'go Brocka, który nienawidził Petera. Symbiot zachował informacje o prawdziwej tożsamości Spider-Mana oraz jego moce. Przez to Venom stał się jednym z najgroźniejszych przeciwników Człowieka-Pająka, nie tylko przez poznanie jego sekretu, ale np. również przez bycie niewykrywanym przez Pajęczy Zmysł.