FANDOM

Takanuva
Takanuva Stars Promo
Seria: Bionicle
Warianty: Matoran
Toa Światła
Toa Światła i Cienia
Gwiazda
Bronie: Sprzęt do gry w Kolhii
Berło Światła
Lance Mocy
Midak Skyblaster
Bliźniacze Berła Światła
Lata: 2003, 2008, 2010

Toa Takanuva to złoty bohater serii Bionicle, reprezentujący światło. 

Takua

Informacje o zestawie 8595

Takua po raz pierwszy został wydany jako matoran ognia w wersji ze sprzętem do gry w Kohlii. Posiadał niebieską maskę w kształcie Pakari. Dodatkowo w zestawie znajdował się Pewku, Rahi którym Takua podróżował. Po złączeniu z zestawem 8594 Jaller i Gukko oraz 8593 Makuta można zbudować Makute Nui. Figurki z tego zestawu można zobaczyć w filmie Bionicle: Maska Światła, gdzie Takua i Jaller są głównymi bohaterami poszukującymi legendarnej maski światła.

Galeria

Takanuva

Informacje o zestawie 8596

Toa Światła po raz pierwszy został wydany w 2003 roku. Zestaw zawierał figurkę Takanuvy, jego maskę Kanohi Avohkii (w dwóch wersjach złotej i fluorescencyjnej), berło światła oraz pojazd Ussanui. Figurka miała kształt Toa Nuva, wydanych w 2002 roku, jednak zamiast srebrnego pancerza był złoty.

Informacje o zestawie 8699

W 2008 roku Takanuva został wydany kolejny raz. Tym razem jako Toa światła i cienia. Zestaw 8699 zawierał figurkę Takanuvy w powiększonej wersji, nową wersję maski Avohkii Lance Mocy oraz Midak Skyblaster. Takanuva przybywa na Karda Nui by pomóc Toa Nuva w obudzeniu Wielkiego Mata Nui.

Informacje o zestawie 7135

Takanuva został ponownie wydany w 2010 roku z okazji zakończenia serii Bionicle. Tym razem posiadał biały kolor, który miał mu zapewnić kamuflaż. Figurka wyposażona była w bliźniacze berła światła oraz srebrną maskę Avohkiiz 2003 roku. Jak każdy zestaw Stars, Takanuva posiadał złoty element. Po zebraniu złotych elementów z wszystkich z zestawów, Tahu mógł być wyposażony w złotą zbroję.

Galeria