FANDOM

Scolder
Scolder,1
Seria: Legends of Chima
Akcesoria: Screptar Kijor

 Scolder – postać i minifigurka pochodząca z serii LEGO Legends of Chima, wprowadzona w styczniu 2014 roku. 

Opis

Minifigurka Scoldera składa się z czterech części (nie licząc akcesoriów). Tułów ludzika jest w większości czarny, znajduje się na nim wiele srebrnych wzorów, które tworzą pancerz. U góry torsu nadrukowana jest kula Chi, u dołu zaś widać siedem zielonych diamencików. Ręce minifigurki są srebrne, a dłonie czarne. Czubek głowy ludzika jest czarny, nadrukowany jest na nim srebrny skorpion, po bokach znajdują się czarne trójkąciki. Przód głowy minifigurki jest srebrny, na jego spodzie znajdują się cztery małe zęby, a po bokach dwa zakrzywione kły. Jego nogi są czarne, tam również pojawiają się srebrne wzory, które przedstawiają pancerz oraz małe zielone diamenty. Na samym dole nóg nadrukowane są szare szpony. 

Informacje fabularne

Zobacz też artykuł Scolder na Legends of Chima Wiki.

Scolder jest generałem skorpionów. Kiedyś był zwykłym skorpionem, żyjącym w Wąwozie Przepaści Bez Dna, jednak w wyniku "deszczu" Chi, ewoluował. Cecha charakterystyczna tej postaci to wysoka, jak na skorpiona inteligencja. 

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Ciekawostki

  • Jest on Generałem skorpionów.
  • Wygląda on jak zwykły żołnierz skorpionów. 
  • W serialu posiada on ogon, jednak w formie fizycznej go nie posiada.
  • Jego imię to połączenie słów "scorpion" (skorpion) i "soldier" (żołnierz).

Występowanie

Galeria 

Zobacz też