FANDOM

Marion Ravenwood
Marion Ravenwood
Seria: Indiana Jones
Akcesoria: czarne, długie włosy

Marion Ravenwood - minifigurka pochodząca z serii LEGO Indiana Jones. Przedstawiała wieloletnią przyjaciółkę i późniejszą żonę Indniany Jonesa. W formie animowanej pojawiła się również w grze LEGO Indiana Jones: The Original Adventures.

Opis

Minifigurka Marion miała trzy wersje. W pierwszej miała białe nogi, biały tors z nadrukiem detali sukni, cieliste ramiona, dłonie i głowę. Twarz posiadała dość prosty uśmiech, jasnoniebieskie oczy i brwi. Głowę wieńczyły czarne, długie włosy.

Druga odmiana ludzika składała się z czerwonych nóg, białego korpusu z białymi ramionami i cielistymi dłońmi. Nadruk z przodu tłowia zawierał detale bluzki i brązowy, szeroki pas tuż nad biodrami. Rysunek twarzy różnił się od tego z pierwszej wersji jedynie czerwonymi, lekko otwartymi ustami. Na głowie znajdowały się również czarne włosy.

Trzecia wersja miała beżowe nogi, białe ramiona z cielistymi dłońmi i bladożółty korpus z nadrukiem kamizelki zapiętej na guziczki i z dwiema kieszeniami. Głowa była identyczna jak w wersji pierwszej.

Zestawy, w których się pojawia

Gry, w których się pojawia

  • LEGO Indiana Jones: The Original Adventures

Zobacz też

Linki zewnętrzne