FANDOM

Lennox
Lennox,1
Seria: Legends of Chima
Akcesoria: Dekalus, Kijka

 Lennox minifigurka i postać pochodząca z serii Legends of Chima wydana w 2013 roku.

Główny artykuł

Zobacz też artykuł Lennox na Legends of Chima Wiki.

Lennox jest członkiem plemienia Lwów.

Opis

Minifigurka Lennoxa składa się z czterech części (nie licząc akcesoriów). Tułów ludzika jest w kolorze piaskowym, nadrukowane jest na nim umięśnienie oraz dwie niebieskie szarfy. Pomiędzy szarfami znajduje się kula CHI. Na samym dole tułowia jest niebieski pas, a pośrodku niego złota klamra w kształcie głowy lwa. Połowa nóg minifigurki to niebieski kilt, a poniżej niego nakolanniki w kształcie lwich głów. Minifigurka ma skórę w kolorze piaskowym, dłonie i stopy są białe, na stopach nadrukowane są czarne pazury. Głowa Lennoxa, jak głowa każdej minifigurki z tej serii składa się z dwóch części: dwustronnej twarzy oraz części głowy nakładanej na twarz. Jego pysk jest biały widnieją na nim usta z wyszczerzonymi kłami. Nad nim znaduje się czarny nos. Oczy Lennoxa są pomarańczowe, widać nad nimi czarne brwi. Wokół twarzy ludzika znajduje się niebieski diadem, który oddziela brązową grzywę bohatera od reszty twarzy.

Opis LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Warianty

  • Bez zbroi
  • Ze srebrną zbroją
  • Ze złotą zbroją

Galeria

Zestawy w których występuje