FANDOM

Ikona żółty klocek Ten artykuł nie jest jeszcze kompletny. Jeśli możesz, uzupełnij go.
Pomocne mogą być Ci w tym ewentualne wskazówki zamieszczone na stronie dyskusji.
Iron Man
Lego-iron-man.comlego-iron-man-walyou-t52nm9ne
Seria: Super Heroes Marvel

Iron Man (prawdziwa tożsamość Tony Stark) - minifigurka pochodząca z podserii LEGO® Super Heroes, Marvel. Przedstawia superbohatera w specjalnej, żelaznej zbroi. Iron Man jest również jedną z postaci występujących w grze wideo LEGO Marvel Super Heroes.

Opis minifigurki

Tony Stark na przedstawionym zdjęciu nosi zbroję mark VII. Zbroja jest koloru czerwono - żółtego (w niektórych miejscach szara). Na klatce piersiowej ma reaktor łukowy. Do figurki zostały dodane strzały z rękawic i promienie lotu z nóg zbroi.

Zestawy z Hulkiem

Opis postaci

W grze LEGO Marvel Super Heroes

W grze LEGO Marvel Super Heroes Iron Man występuje aż w siedmiu wersjach: w zbroi Mark I, Mark VI, Mark VII, Mark XLII, Iron Man Heroic Age, Heartbreaker i Hulkbuster. Jego umiejętnościami są: strzelanie repulsorami, rakietami oraz wielkim impulsem z płyty magnetycznej. Niektóre postacie (Mark XLII) mogą również strzelać laserem. Dodatkowo każda postać umie walczyć wręcz oraz latać.

Informacje o pierwowzorze minifigurki

Podczas dostarczania specjalistycznej zbroi zrobionej przez siebie, Tony padł ofiarą zamachu i ciężko ranny dostał się do niewoli. Tam zbudował specjalną zbroję, która pomogła mu uciec. Później na podstawie pierwszej maszyny stworzył kolejne. Postanowił, że zacznie pomagać innym, jako bohater.