FANDOM

Fluminox
Fluminox,1
Seria: Legends of Chima
Akcesoria: Wingferno,

Seera,

Fyretalon

 Fluminox – postać i minifigurka pochodząca z serii LEGO® Legends of Chima, wprowadzona w 2014 roku. Jest on królem Feniksów.

Opis

Minifigurka Fluminoxa składa się w obu wariantach z dziesięciu części (nie licząc akcesoriów). Tułów ludzika jest czerwony. U jego góry widnieje medalion w kształcie półksiężyca z Ognistym CHI. Od medalionu odchodzi sześć złotych trójkątów. Oprócz tego na torsie nadrukowane są różne zdobienia w kolorach złotym i ciemnoczerwonym. Ręce figurki są czerwone, a dłonie żółte. Nogi to szata. U ich góry pojawia się złoty pas. Centrum szaty jest ciemnoczerwone, boki są czerwone z ozdobnymi, złotymi płomieniami. Na tułów minifigurki nakłada się unikatową, złotą zbroję, do jej przodu przyczepiona jest kula Ognistego Chi z nadrukiem płomienia. Z tyłu uprzęży są dwa złote uchwyty, do których przypięte są dwa pomarańczowe skrzydła. Głowa minifigurki jest czerwona, widoczny jest na niej dziób oraz diadem. Oczy są żółte.

W drugim wariancie Fluminoxa unikatowa zbroja zmienia się na zwykłą złotą, oprócz tego nogi są całkowicie inne. Są one w kolorze ciemnoczerwonym, w ich połowie są czerwone nakolanniki. Na stopach są po trzy żółte pazury.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Występowanie

Warianty

  • W szacie
  • Bez szaty

Galeria

Linki zewnętrzne