FANDOM

Ikona żółty klocek Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Pomocne Ci w tym mogą być ewentualne wskazówki zamieszczone na stronie dyskusji.
Emmet
Emmet-legos-lego-movie
Seria: The LEGO Movie
Akcesoria: Klocek oporu
Emmet – główny bohater filmu LEGO Przygoda, również minifigurka wydana w 2014 roku. Występuje w wielu zestawach. Głos w polskiej wersji językowej podłożył mu Piotr Bajtlik, natomiast w oryginale Chris Pratt.
Emmet

Emmet

Opis postaci

Jest mieszkańcem Klocburgu. Jest zwykłą niczym nie wyróżniającą się figurką. Jego koledzy z budowy uważają, że Emmet jest "typowym żółtym gościem". Emmet mieszka sam, jednak pewnego dnia na budowie dowiaduje się od nieznanej mu postaci, że jest wybrańcem.

Opis minifigurki

Jest wyposażony w strój budowlańca, który składa się z pomarańczowego kombinezonu założonego na niebieską koszulę. Ma na sobie brązowe włosy.

Opis LEGO.com

[1]To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Idealnie przeciętna, niczym się niewyróżniająca i przestrzegająca wszystkich zasad minifigurka LEGO, która przez pomyłkę zostaje uznana za najwspanialszego bohatera mającego podjąć się misji uratowania świata. Emmet dołącza do drużyny obcych postaci i wyrusza na wielką wyprawę aby powstrzymać złego tyrana — wyprawę, na którą zupełnie nie jest przygotowany, ale w uroczy sposób nie zdaje sobie z tego sprawy.

Zestawy z minifigurką Emmeta

Gadżety

Gry wideo