FANDOM

Andrew Woodman - kierownik projektowania LEGO[1]. Jest jednym z twórców limitowanych, kolekcjonerskich modeli samochodów Ferrari wykonanych z klocków LEGO. Unikatowe modele od początku czerwca dostępne są na stacjach Shell.
Wspomina, że od najmłodszych lat kochał klocki LEGO i tworzenie własnych kreacji z klocków (były to głównie samochody osobowe i ciężarowe). Andrew ukończył prestiżowy Royal College of Art w Londyn z dyplomem w zakresie projektowania pojazdów. Dwa lata po odrzuceniu propozycji pracy u zabawkarskiego giganta, przedstawiciele zaproponowali mu to ponownie i przeszedł do producenta klocków z Danii.
Jego pierwszym dużym modelem w pracy była replika ciężarówki Ferrari F1 team, wraz z bolidami F1, oraz cały sprzęt i mechanika, który dzieci potrzebowały by, aby odtworzyć realia F1 Grand Prix. Andrew mówi, iż był to również początek długiej współpracy z Ferrari podczas tworzenia ich fantastycznych samochodów z LEGO. Projektant odwiedził siedzibę Ferrari. Postanowił odtworzyć ich sportowe pojazdy.

Przypisy

  1. Interaktywny LEGO Club Magazine 2/2013 s. 10