FANDOM

Pre Vizsla's Mandalorian Fighter
9525
Numer: 9525
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 403
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Mandalorianin
Obi-Wan Kenobi
Pre Vizsla

9525 Pre Vizsla's Mandalorian Fighterzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2012 roku. Składa się z 403 części. Zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 403 klocki, z których można zbudować mandaloriański myśliwiec Gaunlet, a także 3 minifigurki – Mandalorianina, Obi-Wana Kenobiego i Pre Vizslę.

Gaunlet jest biało-jasnoniebiesko-kamienno ciemnoszaro-kamienno jasnoszary. Z przodu kokpitu zbudowane są dwa długie działa. Pomiędzy nimi umiejscowiona jest stopka. Szyba kokpitu ma kolor przezroczysty brązowy, posiada kilka naklejek. Wewnątrz kokpitu znajduje się panel sterowania oraz miejsca dla dwóch minifigurek. Za kokpitem leży luk transportowy, w którym jest kamienno ciemnoszara skrzynka. Pojazd posiada dwa bardzo dużych rozmiarów płaty skrzydłowe. Na końcach obu pojawiają się po dwa przezroczysto jasnozielone silniki. Myśliwiec może przyjąć dwa tryby – tryb lotu, w którym kokpit przekręcony jest o 90 stopni, oraz tryb lądowania, gdzie skrzydła stoją pionowo, a sama maszyna oprócz tego podpierana jest przez stopkę.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne