FANDOM

Sith Fury-class Interceptor
9500
Numer: 9500
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 748
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Darth Malgus
Żołnierz Sithów (2)

9500 Sith Fury-class Interceptorzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2012 roku. Składa się z 748 części. Cena katalogowa zestawu to 439,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 9-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 748 klocków, z których można zbudować myśliwiec przechwytujący Imperium Sithów typu Fury, a także 3 minifigurki – Dartha Malgusa i 2 żołnierzy Sithów.

W myśliwcu typu Fury dominują kolory czarny, umiarkowany kamienny szary i kamienny ciemnoszary. Z przodu widać przezroczysto brązową, podnoszoną szybę kokpitu z nadrukiem. Po bokach widnieją 2 działka. Wewnątrz kokpitu znajduje się czarny fotel dla pilota oraz odsuwany panel sterowania. W tylnej części maszyny jest ładownia, wewnątrz której umiejscowiono rampę z miejscami dla 2 żołnierzy Sithów i 2 uchwyty na blastery. Po bokach widać skrzydła. Są pomiędzy nimi naklejki, które przedstawiają mechaniczne detale. Za nimi widnieją po 2 wystrzeliwane kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szare pociski. Dalej umieszczono 4 ruchome płaty skrzydeł. Z tyłu skrzydeł znajdują się 2 silniki z przezroczysto fluorescenscyjno czerwonawopomarańczowymi zakończeniami.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne