FANDOM

Szturmowiec gąsienicowy Cole'a
9444,1
Numer: 9444
Seria: Ninjago
Liczba elementów: 286
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Cole ZX,

Skales

 9444 Szturmowiec gąsienicowy Cole'azestaw z serii LEGO Ninjago, wydany w pierwszej połowie 2012 roku. Składa się z 286 części. Cena katalogowa zestawu to 149,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 286 klocków. Można z nich złożyć dwie minifigurki: Cole'a i Skalesa. Składa się z nich także tytułowy szturmowiec gąsienicowy.

Szturmowiec gąsienicowy jest w kolorach: białym, piaskowym, czerwonym, niebieskim, czarnym, przezroczystym czerwonym, limonkowym, ciemnopiaskowym, ciemnozielonym, brązowym, jasnoszarym, ciemnoszarym, złotym i przezroczystym pomarańczowym. Pojazd porusza się na czterech kołach, z przodu są dwa średnie koła, a z tyłu dwa duże, na których felgach są złote korony od spinnera. Z przodu maszyny widoczne są dwa średniej wielkości złote ostrza, dalej znajduje się wyrzutnia pocisków, po jej bokach widnieją dwie złote katany. W centralnej części machiny zbudowana jest kabina dla pilota, pojawia się tam panel sterowania oraz siedzenie dla Cole'a. Z tyłu szturmowca widać dopalacz. Odwracając kabiną pilota w stronę podwozia, można przełączyć się w tzw. tryb bojowy - podwozie pojazdu jest w kolorze limonkowym, ma przypominać węża. 

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Galeria

Linki zewnętrzne