FANDOM

Chrzęstokopter
9443,1
Numer: 9443
Seria: Ninjago
Liczba elementów: 327
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Kai ZX,

Lloyd Garmadon,

Fang-Suei

 9443 Chrzęstokopterzestaw z serii LEGO Ninjago, wydany w pierwszej połowie 2012 roku. Składa się z 327 części. Cena katalogowa zestawu to 129,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 327 klocków. Można z nich złożyć trzy minifigurki: Kaia, Lloyda Garmadona i Fang-Sueia. Składa się z nich także tytułowy chrzęstokopter.

Chrzęstokopter jest w kolorach: białym, piaskowym, czerwonym, niebieskim, żółtym, czarnym, limonkowym, przezroczystym fioletowym, ciemnopiaskowym, ciemnozielonym, brązowym, jasnoszarym, ciemnoszarym i fioletowym. Pojazd wyglądem przypominać ma węża. Z przodu widoczna jest wężowa głowa, posiada ona dwa białe kły i parę czerwonych oczu. Nad nią znajduje się kokpit dla pilota, jest w nim miejsce dla Wężona oraz panel sterowniczy. Wyżej pojawia się śmigło złożone z trzech ciemnoszarych ostrzy. Po bokach maszyny pojawiają się dwa masywne dopalacze. Dalej machina posiada zbiornik na dwa białe węże, po wciśnięciu ścian pojemnika gady spadają w dół. Na samym końcu helikoptera znajduje się ogon, po jego bokach wykorzystano korony do spinnera w kształcie węży. Uzbrojenie pojazdu to cztery rakiety, znajdujące się po bokach śmigła.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Galeria

Linki zewnętrzne