FANDOM

Takanuva
8699,1
Numer: 8699
Seria: BIONICLE
Liczba elementów: 267
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 0

 8699 Takanuva – zestaw z serii BIONICLE, wydany w lecie 2008 roku. Składa się z 267 części. Zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-16 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 267 klocków. Składa się z nich Takanuvę w formie Toa Zmierzchu.

Elementy służące do budowy Takanuvy są w kolorach: jasnoszarym, białym, czarnym, metalicznym ciemnoszarym, niebieskim, przezroczystym jasnozielonym, ciemnoszarym, czerwonym i srebrnym. Nogi figurki są bardzo masywne, posiadają wiele stawów kulkowych. Cała przednia część ud jest opancerzona. Tułów również jest bardzo masywny, cały jego przód okryty jest napierśnikiem w kolorze metalicznym ciemnoszarym. Ręce wojownika są bardzo długie. Jako naramienniki służą dwie głowy Takadoxa w kolorze metalicznym ciemnoszarym. Dłonie posiadają po cztery białe palce. W prawej ręce bohater trzyma Midak Skyblaster, wyposażony w cztery srebrne kule, w lewej zaś Lancę Mocy. Lanca Mocy jest bronią długą, na szczycie posiada trzy wielkie, srebrne ostrza. Na głowie Toa nosi nową wersję Kanohi Avohkii (Maski Światła) w kolorze metalicznym ciemnoszarym. 

Galeria

Linki zewnętrzne