FANDOM

Vultraz
8698,1
Numer: 8698
Seria: BIONICLE
Liczba elementów: 133
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 0

 8698 Vultraz – zestaw z serii BIONICLE, wydany w drugiej połowie 2008 roku. Składa się ze 133 części. Zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-16 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 133 klocki. Składa się z nich Vultraza - Matorana Cienia oraz Podniebnego Wojownika - jego pojazd.

Vultraz jest w kolorach: ciemnoczerwonym, czerwonym i przezroczystym pomarańczowym. Jego nogi są ciemnoczerwone, obie zakończone są dwoma pazurami w tym samym kolorze. Głowa wojownika jest w kolorze przezroczystym pomarańczowym. Na głowie nosi on Maskę Wysysania Energii w kolorach ciemnoczerwonym i czarnym.

Podniebny Wojownik jest w kolorach: czarnym, czerwonym, jasnoszarym, niebieskim i srebrnym. Z przodu zbudowane jest coś w rodzaju taranu. Dalej zbudowany jest zbiornik z  czterema srebrnymi pociskami do Midak Skyblasteru. Niżej umieszczony jest sam Midak Skyblaster. Ogólnie w amunicję działa wchodzi osiem srebrnych kul. W dalszej części maszyny, po bokach widnieją srebrne skrzydła. Na samym końcu pojazdu znajduje się miejsce dla pilota. Cała machina jest opancerzona. 

Galeria

Linki zewnętrzne