FANDOM

NaMedal Ten artykuł jest jednym z artykułów na medal na Legopedii. Warto go przeczytać.

8129 AT-AT Walker
8129 Large
Numer: 8129
Seria: Star Wars

Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 8

8129 AT-AT Walker - zestaw z serii Star Wars, podserii Classic Star Wars, wydany w 2010 roku. To set z limitowanej edycji.

Opis

8129 AT-AT Walker jest to jeden z największych zestawów wydanych w 2010 roku z serii Star Wars. Zestaw zawiera instrukcję budowania i 815 elementów. Z części klocków można zbudować osiem minifigurek: Luke'a Skywalkera (w stroju pilota), Hana Solo, C-3POŻołnierza Rebelianta w (wersji Hoth), Pilota AT-AT, Generała Veersa oraz dwóch Szturmowców.

Natomiast z pozostałych elementów skonstruować można ogromny pojazd Imperium o nazwie AT-AT. Posiada on otwierany kokpit z miejscem dla pilota, wystrzeliwane pociski rakietowe. Oprócz tego pojazd ma także ruchomą "głowę", w której mieści się kokpit oraz cztery ruchome nogi, na których wspiera się metalowy kolos. Kadłub AT-AT jest otwierany, a w jego wnętrzu można umieścić Szturmowców. W kolorystyce machiny przeważają kolory: umiarkowany kamienny szary, kamienny ciemnoszary, czarny oraz biały.

Do tego z elementów, jakie oferuje zestaw, zbudować można jeszcze działo Rebeliantów z miejscem dla jednej minifigurki.

Tło fabularne

All Terrain Armoured Transport, znany jako AT-AT Walker, jest to ogromna maszyna krocząca używana przez siły Imperium. Wykorzystywany jest do ataków na cele naziemne oraz do przewożenia piechoty i niewielkich pojazdów. Maszyna posiada wytrzymały pancerz, a uzbrojona jest w dwa ciężkie i dwa lekkie działa laserowe. Czasami także wielkie nogi pojazdu wykorzystuje się do niszczenia pojazdów wroga. Praktycznie same gigantyczne rozmiary pojazdu działają jak broń psychologiczna na żołnierzy wroga.

Galeria

Minifigurki

Zestaw

Linki zewnętrzne