FANDOM

Clone Turbo Tank
8098
Numer: 8098
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 1141
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Aayla Secura
Ahsoka Tano
Anakin Skywalker
Cad Bane
Żołnierz Klon (2)

8098 Clone Turbo Tankzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2010 roku. Składa się z 1141 części. Zestaw przeznaczony dla osób w wieku 9-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 1141 klocków, z których można zbudować czołg HAVw A6 Juggernaut i maszynę kroczącą AT-RT, a także 6 minifigurek – Aaylę Securę, Ahsokę Tano, Anakina Skywalkera, Cada Bane'a i 2 Żołnierzy Klonów.

AT-RT jest ciemnozielono-kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szary. Maszyna posiada 2 nogi ze zginanymi punktami. Z przodu widać działko laserowe. Za nim znajduje się czarna kierownica oraz miejsce dla Żołnierza Klona.

W HAVw A6 Juggernaucie dominują kolory kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary. Pojazd porusza się na 10 dużych kołach. Z przodu widać 2 podwójne działa oraz 2 przezroczysto żółte światła. Nad nimi widnieją przezroczysto brązowe szyby przedniej kabiny. Na dachu umieszczono małe działko. Wewnątrz znajduje się panel sterowania, 2 czarne fotele i 2 czarno-umiarkowano kamienno szare dźwignie. Dalej są 2 roztwierane ściany z działami laserowymi. Wewnątrz jest ładownia z miejscem na AT-RT i małe centrum dowodzenia, 2 skrzynki oraz panel sterowania. Na szczycie Juggernauta umiejscowiono wystrzeliwany pocisk. Za nim widać uchwyt, który ułatwia trzymanie modelu. W tylnej części pojazdu widnieją 2 małe, otwierane ściany z przedziałem, w którym umieszczono 4 blastery – 2 długie i 2 zwykłe. Na końcu Juggernauta znajduje się tylna kabina. Są w niej 2 czarne fotele i 2 dźwignie. Na jego dachu jest obrotowe działko z miejscem dla strzelca.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne