FANDOM

Emperor Palpatine's Shuttle
8096
Numer: 8096
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 592
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Anakin Skywalker
Droid medyczny
Palpatine
Żołnierz Klon Pilot

8096 Emperor Palpatine's Shuttlezestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2010 roku. Składa się z 592 części. Cena katalogowa zestawu to 299,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 9-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 592 klocki, z których można zbudować prom typu Theta T-2c, a także 4 minifigurki – Anakina Skywalkera, droida medycznego, Palpatine'a i Żołnierza Klona Pilota.

W promie typu Theta T-2c dominują kolory biały, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary. Z przodu widać kokpit z przezroczysto brązową szybą. Wewnątrz znajduje się ziemistozielony fotel dla pilota oraz panel sterowania. Po bokach widnieją 2 czarne, podwójne działka laserowe. Na szczycie kadłuba statku jest pionowe skrzydło. Wewnątrz umieszczono 2 ziemistozielone fotele, uchwyty na 2 miecze świetlne o przezroczysto czerwonych ostrzach oraz stół operacyjny. Po bokach są 2 ruchome skrzydła. W tylnej części statku znajduje się działko laserowe oraz 2 silniki z przezroczysto jasnoniebieskimi zakończeniami. Pomiędzy silnikami widać 2 elementy, których przesunięcie do przodu powoduje nałożenie hełmu Dartha Vadera na głowę Anakina.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne