FANDOM

Hoth Wampa Cave
8089
Numer: 8089
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 297
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Kościotrup
Luke Skywalker
Wampa
Zev Senesca

8089 Hoth Wampa Cavezestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2010 roku. Składa się z 297 części. Cena katalogowa zestawu to 219,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 297 klocków, z których można zbudować jaskinię Wampy i aerośmigacz T-47, a także 3 minifigurki – kościotrupa, Luke'a Skywalkera, Zeva Senescę i figurkę Wampy.

Jaskinia Wampy jest biało-kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szara. Po prawej stronie widnieje kościotrup. Po lewej widać biało-ceglanożółty szkielet kręgosłupa oraz miejsce z mieczem świetlnym, który można z niego wystrzelić. U góry jaskini znajduje się miejsce dla minifigurki Luke'a i 4 sople lodu.

W aerośmigaczu T-47 dominują kolory biały, umiarkowany kamienny szary i kamienny ciemnoszary. Z przodu widać przezroczysto brązową, otwieraną szybę kokpitu. Wewnątrz znajdują się 2 miejsca dla pilota i strzelca. Po bokach są 2 skrzydła z 2 umiarkowano kamienno szarymi działami laserowymi. Z tyłu jest czarne 1 działko. Pod nim widnieje czarna lina zakończona kamienno ciemnoszarym harpunem.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne