FANDOM

ARC-170 Starfighter
8088
Numer: 8088
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 396
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Kapitan Jag
Kit Fisto
R4-P44
Żołnierz Klon Pilot

8088 ARC-170 Starfighterzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2010 roku. Składa się z 396 części. Cena katalogowa zestawu to 299,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 396 klocków, z których można zbudować myśliwiec ARC-170, a także 4 minifigurki – Kapitana Jaga, Kita Fisto, R4-P44 i Żołnierza Klona Pilota.

W ARC-170 dominują kolory biały, czarny i ciemnoczerwony. Z przodu widać podłużny kadłub. Dalej znajdują się 3 kokpity z przezroczysto brązowymi szybami, miejscami dla minifigurek oraz panelami sterowania. Pomiędzy drugim a trzecim jest droid astromechaniczny R4-P44. Po bokach są 2 silniki z przezroczysto umiarkowano czerwonawofioletowymi zakończeniami i 2 skrzydła z 2 działami laserowymi. Posiadają one także 4 płaty, z których 2 mają ceglanożółte klocki z godłem Floty Otwartego Okręgu. Na końcu myśliwca umieszczono 2 czarne działka. Pod nimi jest umiarkowano kamienno szara zębatka, której przekręcenie powoduje rozłożenie płatów. U spodu maszyny widnieją 2 wystrzeliwane pociski z przezroczysto zielonymi zakończeniami.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne