FANDOM

Snowtrooper Battle Pack
8084
Numer: 8084
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 74
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Imperialny oficer
Pilot AT-AT
Śnieżny Szturmowiec (2)

8084 Snowtrooper Battle Packzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2010 roku. Składa się z 74 części. Cena katalogowa zestawu to 59,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 6-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 74 klocki, z których można zbudować skuter repulsorowy 74-Z i stację bojową, a także 4 minifigurki – imperialnego oficera, pilota AT-AT i 2 Śnieżnych Szturmowców.

Skuter repulsorowy 74-Z jest czarno-biało-kamienno ciemnoszary. W środkowej części maszyny widać 2 czarne stery, czarne lekkie działko laserowe oraz miejsce dla pilota. Z tyłu znajdują się 2 kamienno ciemnoszare płozy.

Stacja bojowa leży na białej płytce 4x8. Po lewej stronie są 2 białe uchwyty na blastery, biały klocek z nadrukiem, który przedstawia komputer z radarem i satelita. Po prawej stronie jest obrotowa wyrzutnia rakiet z miejscem dla pilota i wystrzeliwaną rakietą z przezroczysto czerwonym zakończeniem. Sama wyrzutnia może regulować swoją wysokość poprzez kręcenie czarnej zębatki położonej z boku.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne