FANDOM

The Battle of Endor
8038
Numer: 8038
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 890
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Chewbacca
Han Solo
Księżniczka Leia
Paploo
R2-D2
Rebeliant z Endoru (2)
Szturmowiec zwiadowca (2)
Wicket
Wódz Chirpa
Żołnierz floty imperialnej

8038 The Battle of Endorzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2009 roku. Składa się z 890 części. Cena katalogowa zestawu to 499,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 9-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 890 klocków, z których można zbudować bunkier pola siłowego Gwiazdy Śmierci, maszynę kroczącą AT-ST, 2 skutery repulsorowe 74-Z, katapultę Ewoków i lotnię Ewoków, a także 12 minifigurek – Chewbaccę, Hana Solo, księżniczkę Leię, Paploo, R2-D2, 2 rebeliantów z Endoru, 2 szturmowców zwiadowców, Wicketa, wodza Chirpę i żołnierza floty imperialnej.

Lotnia Ewoków stoi na przezroczystej podstawce. Z przodu widać uchwyty, do których można przyczepić ręce Ewoka. Po bokach widnieją 2 skrzydła wykonane z płótna.

Katapulta Ewoków zbudowana jest na ziemistozielonych płytkach. Ma głównie kolor rudawobrązowy. Jej pociski stanowią 4 umiarkowano kamienno szare, okrągłe elementy. Po bokach katapulty są uchwyty na łuk i włócznię.

Skuter repulsorowy 74-Z jest czarno-rudawobrązowo-kamienno ciemnoszary. W środkowej części maszyny widać 2 czarne stery, czarne lekkie działko laserowe oraz miejsce dla pilota. Z tyłu znajdują się 2 kamienno ciemnoszare płozy.

AT-ST ma szarą kolorystykę. Maszyna krocząca porusza się na 2 nogach. Nogami można poruszać poprzez kręcenie ceglanożółtą zębatką. Kokpit ma możliwość obracania. Z przodu widać podwójne czarne działko. Na lewej ścianie widnieje podwójne, umiarkowano kamienno szare działko, natomiast po prawej granatnik uzbrojony w wystrzeliwany pocisk. Na dachu jest otwierany właz. Wewnątrz kabiny umieszczono czarny fotel dla pilota.

W bunkrze pola siłowego Gwiazdy Śmierci dominuje kolor kamienny ciemnoszary. Z przodu widać pancerne drzwi, które można rozsuwać poprzez kręcenie czarnych zębatek, umieszczonych wewnątrz bunkra. Dach porastają 3 ziemistozielone liście. Widnieją tam również 2 kamienno ciemnoszare, okrągłe klocki, naciskając je, 4 boczne ściany odpadają. Wewnątrz są 2 czarne fotele, 2 czarne radary oraz 2 umiarkowano kamienno szare panele sterowania. Po bokach znajdują się 2 kolejne czarne panele sterowania, 4 generatory pola siłowego oraz uchwyty na blastery – 2 długie i 2 zwykłe.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne