FANDOM

Darth Maul's Sith Infiltrator
7961
Numer: 7961
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 479
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Darth Maul
Kapitan Panaka
Padmé Amidala
Qui-Gon Jinn

7961 Darth Maul's Sith Infiltratorzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2011 roku. Składa się z 479 części. Cena katalogowa zestawu to 299,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 479 klocków, z których można zbudować Infiltrator Sithów i ścigacz, a także 4 minifigurki – Dartha Maula, Kapitana Panakę, Padmé Amidalę i Qui-Gon Jinna.

Ścigacz jest czarno-rudawobrązowy. Z przodu widnieje kamienno ciemnoszara kierownica. Za nią widać rudawobrązowy fotel.

W Infiltratorze Sithów dominują kolory umiarkowany kamienny szary i kamienny ciemnoszary. Przednia część myśliwca ma możliwość otworzenia poprzez podniesienie jej. Znajdują się tam 2 droidy zwiadowcze, które można wyrzucić oraz ścigacz Sitha. U dołu maszyny jest wysuwane podwozie. Po bokach są 2 wystrzeliwane pociski z przezroczysto czerwonymi zakończeniami. W tylnej części Infiltratora widnieje kokpit. Na jego szczycie widać umiarkowano kamienno szary element z nadrukiem. Wewnątrz kokpitu znajdują się 2 czarne dźwignie, komputer sterowniczy, miejsce dla pilota i uchwyt na miecz świetlny. Kokpit posiada podnoszony właz i wysuwaną rampę. Po bokach są 4 ruchome płaty skrzydłowe.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne