FANDOM

AT-TE Walker
7675
Numer: 7675
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 798
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Ahsoka Tano
Anakin Skywalker
Droid Bojowy
Kapitan Rex
Rotta
Żołnierz Klon

7675 AT-TE Walkerzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2008 roku. Składa się z 798 części. Zestaw przeznaczony dla osób w wieku 9-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 798 klocków, z których można zbudować maszynę bezpośredniego wsparcia AT-TE i jednoosobową platformę latającą typu STAP, a także 6 minifigurek – Ahsokę Tano, Anakina Skywalkera Droida Bojowego, Kapitana Rexa, Rottę i Żołnierza Klona.

STAP stoi na przezroczystej podstawce. Po bokach znajdują się ziemistoniebieskie skrzydełka. Nad nimi są 2 kamienno ciemnoszare silniki. W górnej części maszyny widać dwa działka oraz uchwyt dla Droida Bojowego.

W AT-TE dominują kolory kamienny ciemnoszary, umiarkowany kamienny szary i ciemnoczerwony. Czołg porusza się na 6 nogach. Z przodu widać ciemnoczerwony kokpit z przezroczystymi szybami. Wewnątrz znajduje się czarny fotel dla pilota oraz 2 dźwignie. Po bokach są 4 działka laserowe i 2 wystrzeliwane pociski z gumowymi końcówkami. Na ścianach pojazdu widnieją 2 symbole Republiki Galaktycznej. Na szczycie maszyny jest obrotowe ciężkie działo laserowe. Z przodu widać lufę, a z tyłu, miejsce dla strzelca. Pod działem, wewnątrz maszyny, znajdują się 2 fotele. W środkowej części AT-TE widnieje wysuwany uchwyt ułatwiający trzymanie modelu. Z tyłu, wewnątrz czołgu, umieszczono 4 fotele i uchwyty na 2 karabiny blasterowe. Z tyłu są 2 działka laserowe.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne