FANDOM

Atak Mózgowca
76040,2
Numer: 76040
Seria: DC Super Heroes
Liczba elementów: 179
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Martian Manhunter,

Mózgowiec,

Superman,

Supergirl

 76040 Atak Mózgowca – zestaw z serii LEGO DC Super Heroes, wydany w pierwszej połowie 2015 roku. Składa się ze 179 części. Cena katalogowa zestawu to 139,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 6-12 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 179 klocków. Można z nich zbudować cztery minifigurki: Martian Manhuntera, Mózgowca, Supermana i Supergirl. Składa się z nich także Super Jumper oraz Czaszkolot.

Super Jumper jest jednym elementem w kolorze przezroczystym białym. Znajdują się na nim dwa study, do których można przyczepić minifigurkę Supermana (lub którąkolwiek z zestawu). Po naciśnięciu miejsca za ludzikiem, cały klocek podskakuje do góry.

Elementy służące do budowy Czaszkolotu są w kolorach: białym, piaskowym, czerwonym, niebieskim, żółtym, czarnym, ciemnopiaskowym, limonkowym, przezroczystym jasnozielonym, jasnoszarym, ciemnoszarym, przezroczystym fioletowym i srebrnym. Z dołu pojazdu wystaje sześć długich, szarych macek. Wyżej, z przodu maszyny pojawia się biała czaszka. Widać na niej oczy w kolorze przezroczystym jasnozielonym, nos oraz zęby. Dalej znajduje się kokpit, zamknięty szybą w kolorze przezroczystym jasnozielonym, o kształcie półkuli. W kokpicie jest miejsce dla Mózgowca, komputer sterowniczy oraz dwie wajchy. Po lewej stronie machiny zbudowane jest działo, które można unieszkodliwić za pomocą Super Jumpera, po prawej zaś wystrzeliwany pocisk. Z tyłu Czaszkolotu znajdują się dwa silniki.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Galeria

Linki zewnętrzne