FANDOM

Kanan's Speeder Bike
75141
Numer: 75138
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 234
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Kanan Jarrus
Pilot AT-DP
Szturmowiec

75141 Kanan's Speeder Bikezestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2016 roku. Składa się z 234 części. Cena katalogowa zestawu to 129,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 234 klocki, z których można zbudować skuter repulsorowy Kanana i 2 skrzynie z uzbrojeniem, a także 3 minifigurki – Kanana Jarrusa, pilota AT-DP i Szturmowca.

Skrzynia z uzbrojeniem jest kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szary. Z przodu widać umiarkowano kamienno szary łącznik oraz przezroczysto czerwony i przezroczysto zielony element. Po bokach widnieją klocki z symbolami Imperium Galaktycznego. Górna część ma możliwość podniesienia. W pierwszym umieszczono 4 blastery, natomiast w drugim są ładunki wybuchowe.

W skuterze repulsorowym dominują kolory ziemistozielony, ceglanożółty, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary. Z przodu widać przezroczysto żółte światło. Po jego bokach widnieją 2 umiarkowano kamienno ciemnoszare stery. Dalej znajduje się miejsce dla Kanana. Z tyłu pojazdu jest czarny łącznik kulkowy.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne