FANDOM

First Order Special Forces TIE Fighter
75101
Numer: 75101
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 517
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Członek załogi Najwyższego Porządku
Oficer Najwyższego Porządku
Pilot TIE Najwyższego Porządku (2)

75101 First Order Special Forces TIE Fighterzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2015 roku. Składa się z 517 części. Cena katalogowa zestawu to 299,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 517 klocków, z których można zbudować myśliwiec typu TIE Fighter Najwyższego Porządku, a także 4 minifigurki – członka załogi Najwyższego Porządku, oficera Najwyższego Porządku i dwóch pilotów TIE Najwyższego Porządku.

TIE Fighter jest czarno-jasnoczerwono-umiarkowano kamienno szary. Środkową część myśliwca stanowi kokpit. Z przodu widnieje otwierana, przezroczysto czerwona szyba z nadrukami. Wewnątrz znajdują się dwa miejsca dla pilotów i kamienno ciemnoszare stery. Kokpit można również otworzyć za pomocą górnego, czarnego włazu z nadrukami, a także tylnego, przezroczysto czerwonego z czarnymi nadrukami i wizjerem. Pod kokpitem są dwie wyrzutnie sprężynowe, uzbrojone w taką samą liczbę przezroczysto czerwonych pocisków. W lewej części kokpitu dominuje kolor jasnoczerwony. Kokpit połączony jest ze skrzydłami za pomocą ramion. Same płaty mają kolor umiarkowany kamienny szary, są otoczone czarnymi, częściowo płaskimi klockami.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne