FANDOM

Myśliwiec Anakina
75087
Numer: 75087
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 370
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Anakin Skywalker
Asajj Ventress
Droid astromechaniczny

75087 Myśliwiec Anakinazestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2015 roku. Składa się z 370 części. Cena katalogowa zestawu to 229,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 370 klocków, z których można zbudować Myśliwiec Anakina, a także 3 minifigurki – Anakina Skywalkera, Asajj Ventress i droida astromechanicznego.

Myśliwiec Anakina jest jasnoniebiesko-ziemistoniebiesko-biało-czarno-umiarkowano kamienno szary. Z przodu widnieje podłużny, jasnoniebieski element z naklejką. Po bokach są dwie duże, umiarkowano kamienno szare turbiny. Pomiędzy nimi, na podwoziu maszyny widać stopkę. W centralnej części machiny jest miejsce dla droida astromechanicznego, którego można wystrzelić poprzez naciśnięcie znajdującego się na podwoziu klocka. Na podwoziu są również dwa przezroczysto niebieskie pociski sprężynowe. Po bokach myśliwca widnieją skrzydła z czterema wyrzutniami sprężynowymi, uzbrojonymi w taką samą ilość przezroczysto niebieskich pocisków. Na końcu pojazdu widać kokpit, zasłonięty przezroczysto brązową szybą. Wewnątrz znajduje się miejsce dla pilota oraz panel sterowania.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne