FANDOM

AT-AT
75054
Numer: 75054
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 1137
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Dowódca Śnieżnych Szturmowców
Generał Veers
Pilot AT-AT
Śnieżny Szturmowiec (2)

75054 AT-ATzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2014 roku. Składa się z 1137 części. Cena katalogowa zestawu to 549,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 9-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 1137 klocków, z których można zbudować maszynę kroczącą AT-AT, a także 5 minifigurek – Dowódcę Śnieżnych Szturmowców, Generała Veersa, pilota AT-AT i 2 Śnieżnych Szturmowców.

W AT-AT dominują kolory umiarkowany kamienny szary i kamienny ciemnoszary. Z przodu maszyny widnieje „głowa". W jej dolnej części są 2 działa laserowe oraz 2 wyrzutnie sprężynowe uzbrojone w 3 przezroczysto czerwone pociski. Na bocznych ścianach widać 4 działa blasterowe. Dach ma możliwość podniesienia. Wewnątrz kokpitu znajduje się panel sterowania, 2 przezroczysto jasnoniebieskie elementy i 2 siedzenia. Dalej maszyna posiada szyję złożoną z 4 kręgów. Za nią umiejscowiony jest kadłub. Boczne ściany można podnieść. Wewnątrz Wewnątrz znajduje się miejsce dla Śnieżnych Szturmowców oraz kamienno ciemnoszary właz. AT-AT ma 4 masywne, zginane nogi z charakterystycznymi zakończeniami.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne