FANDOM

Coruscant — Statek policyjny
75046
Numer: 75046
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 481
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Anakin Skywalker
Ahsoka Tano
Klon z oddziału uderzeniowego (2)

75046 Coruscant — Statek policyjnyzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2014 roku. Składa się z 481 części. Cena katalogowa zestawu to 269,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 481 klocki, z których można zbudować kanonierkę policyjną z Coruscant, a także 4 minifigurki – Anakina Skywalkera, Ahsokę Tano i dwóch Klonów z oddziału uderzeniowego.

Kanonierka policyjna z Coruscant jest ziemistoniebiesko-czarno-kamienno ciemnoszaro-przezroczysto czerwono-umiarkowano kamienno szara. Z przodu widnieje przezroczysto czerwona szyba od kokpitu, którą można otwierać poprzez podniesienie w górę. Wewnątrz kokpitu znajduje się miejsce dla pilota z naklejkami, które przedstawiają panele sterowania. Po bokach kokpitu są kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szare działa, a także coś w rodzaju skrzydeł. W górnej części pojazdu jest umiarkowano kamienno szara płytka 2x2 z ziemistoniebieską naklejką, przedstawiającą symbol Republiki Galaktycznej. Pomiędzy tą częścią widać dwa działa sprężynowe uzbrojone w przezroczysto niebieskie pociski. Ściany kanonierki zdobione są nadal przez ziemistoniebieskie symbole Republiki. Po obu stronach pojazdu znajdują się otwierane wejścia. Dalej jest kolejne otwierane miejsce, na którego lewej ściance widnieje coś w rodzaju drona.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne