Legopedia
Advertisement

Droid Gunship
75042.png
Numer: 75042
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 439
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Chewbacca
Droid Bojowy
Super Droid Bojowy
Żołnierz 41. Elitarnego Legionu

75042 Droid Gunshipzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2014 roku. Składa się z 439 części. Cena katalogowa zestawu to 229,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 439 klocków, z których można zbudować ciężką kanonierkę Heavy Missile Platform, a także 4 minifigurki – Chewbaccę, Droida Bojowego, Super Droida Bojowego i Żołnierza 41. Elitarnego Legionu.

W Heavy Missile Platform dominują kolory umiarkowany kamienny szary, kamienny ciemnoszary, ziemistoniebieski i jasnoniebieski. Przednią częścią pojazdu jest „głowa". Widać tam 1 działko laserowe, 2 podwójne działka laserowe oraz przezroczysto czerwone sensory. Góra głowy ma możliwość podniesienia, odkrywając kokpit dla pilota, w którym można umieścić Droida Bojowego. Dalsza część kanonierki ma kształt dysku. Z przodu widnieją 2 umiarkowano kamienno szare elementy z naklejkami. Po bokach są 2 wyrzutnie sprężynowe, uzbrojone w 3 przezroczysto czerwone pociski. Na podwoziu znajduje się 6 rakiet z przezroczysto czerwonymi zakończeniami. Można je wystrzelić poprzez przesunięcie do przodu osi położonych na końcu Heavy Missile Platform.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

75042-chewbacca.png
75080 alt8.png
75085 alt7.png
75035-41st-clone-trooper.png
ChewbaccaDroid BojowySuper Droid BojowyŻołnierz 41. Elitarnego Legionu

Galeria

Linki zewnętrzne

Advertisement