FANDOM

Vulture Droid
75041
Numer: 75041
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 205
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Buzz Droid
Droid Bojowy Pilot
Neimoidiański Wojownik

75041 Vulture Droidzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2014 roku. Składa się z 205 części. Cena katalogowa zestawu to 129,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 205 klocków, z których można zbudować Droida Sępa, a także 3 minifigurki – Buzz Droida, Droida Bojowego Pilota i Neimoidiańskiego Wojownika.

Droid Sęp jest ziemistoniebiesko-kamienno ciemnoszaro-piaskowo niebiesko-umiarowano kamienno szary. Z przodu środkowej części myśliwca widać naklejki z symbolami Konfederacji Niezależnych Systemów. Dalej znajduje się głowa droida, która posiada naklejkę z dwoma podłużnymi, czerwonymi sensorami i połową symbolu Separatystów. Głowę można podnieść do góry, odsłaniając miejsce dla Droida Pilota z panelem sterowania. W dolnej części maszyny są dwie wyrzutnie sprężynowe, uzbrojone w przezroczysto czerwone pociski. Po bokach droid posiada skrzydła. Mają one po dwa przezroczysto czerwone działa. Skrzydła mają dwa tryby – latający i kroczący.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne