FANDOM

Jedi Interceptor
75038
Numer: 75038
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 223
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Anakin Skywalker
R2-D2

75038 Jedi Interceptorzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2014 roku. Składa się z 223 części. Cena katalogowa zestawu to 129,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 223 klocki, z których można zbudować myśliwiec Eta-2 Actis, a także 2 minifigurki – Anakina Skywalkera i R2-D2.

Eta-2 Actis jest czarno-jasnożółto-kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szary. Po bokach myśliwca są skrzydła. Z ich przodu widnieją dwa długie i dwa krótsze, czarne działa. Na lewym skrzydle znajduje się miejsce dla R2-D2 oraz umiarkowano kamienno szary, okrągły klocek z symbolem Republiki Galaktycznej. Oba skrzydła posiadają po dwa jasnożółte, ruchome płaty z naklejkami. Środkowa część maszyny to kokpit. Z jego przodu widać przezroczysto brązową szybę z nadrukiem. Dalej jest podłużna, przezroczysto brązowa, podnoszona dalsza część kokpitu. W jego wnętrzu znajduje się panel sterowania, miejsce dla pilota i dwa uchwyty, do których można przyczepić klingę miecza świetlnego Anakina oraz jego ostrze. Z tyłu widać dwa silniki z przezroczysto jasnoniebieskimi elementami na końcu. W dolnej części myśliwca są dwie wyrzutnie sprężynowe, uzbrojone w taką samą liczbę przezroczysto zielonych pocisków.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne