FANDOM

Bitwa na Saleucami
75037
Numer: 75037
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 178
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Droid Bojowy (2)
Super Droid Bojowy (2)
Żołnierz BARC

75037 Bitwa na Saleucamizestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2014 roku. Składa się ze 178 części. Cena katalogowa zestawu to 89,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 178 klocków, z których można zbudować ścigacz BARC, STAP i stację obronną droidów, a także 5 minifigurek – Żołnierza BARC, dwa Droidy Bojowe i dwa Super Droidy Bojowe.

Stacja obronna droidów jest kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szaro-oliwkowo zielono-piaskowo żółto-czarna. W jej centralnej części widać coś w rodzaju półokrągłego umocnienia, z naklejką, która przedstawia zniszczony przód. Z prawej strony rosną trzy oliwkowo zielone roślin, z prawej natomiast są dwa oliwkowo zielone liście oraz piaskowo żółty liść paproci. W stacji można postawić jednego Droida Bojowego i dwa Super Droidy Bojowe.

STAP jest jasnoniebiesko-ziemistoniebiesko-umiarkowano kamienno szaro-kamienno ciemnoszaro-czarny. Część pomiędzy pojazdem, a jego podstawką ma kolor przezroczysty. Z przodu widnieje naklejka przedstawiająca symbol Separatystów. Po bokach znajdują się ziemistoniebieskie skrzydełka. Nad nimi są czarne części, będące silnikami. W górnej części maszyny widać dwa działka z umiarkowano kamienno szarymi lufami.

Ścigacz BARC jest biało-ciemnoczerwono-czarno-kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szary. Z przodu znajduje się wyrzutnia sprężynowa, uzbrojona w 4 przezroczysto czerwone pociski. Dalej, po bokach są klocki z naklejkami. Za nimi znajdują się czarne uchwyty sterujące oraz miejsce dla żołnierza BARC.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne