FANDOM

Mandalorian Speeder
75022
Numer: 75022
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 211
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Darth Maul
Mandaloriański super komandos (2)

75022 Mandalorian Speederzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2013 roku. Składa się z 211 części. Cena katalogowa zestawu to 129,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 211 klocków, z których można zbudować aerośmigacz typu Buirk'alor, a także 3 minifigurki – Dartha Maula i 2 mandaloriańskich super komandosów.

W aerośmigaczu typu Buirk'alor dominują kolory ziemistoniebieski, czarny, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary. Z przodu widać przezroczysto brązową szybę. Za nią jest miejsce dla pilota oraz 2 siedzenia dla pasażerów. W tylnej części kokpitu są 2 uchwyty na czarne blastery. Dalej znajduje się działko ze stanowiskiem dla strzelca. Płytka, na której umiejscowiono działko, ma możliwość podniesienia, odsłaniając bagażnik z miejscem na bronie Maula – miecz świetlny i mroczny miecz. Po bokach maszyny są silniki z przezroczysto jasnopomarańczowymi elementami w ich wnętrzu. Na podwoziu znajdują się 2 umiarkowano kamienno szare pociski z przezroczysto czerwonymi zakończeniami, które można wystrzelić poprzez przesunięcie do przodu czarnych uchwytów widocznych po bokach aerośmigacza.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne