FANDOM

AT-RT
75002
Numer: 75002
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 222
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Droid-komandos Kapitan
Yoda
Żołnierz 501. Legionu Klonów

75002 AT-RTzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2013 roku. Składa się z 222 części. Cena katalogowa zestawu to 119,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 222 klocki, z których można zbudować maszynę kroczącą AT-RT i droida snajpera, a także 3 minifigurki – Droida-komandosa Kapitana, Yodę i Żołnierza 501. Legionu Klonów.

W droidzie snajperze dominują kolory rudawobrązowy, umiarkowany kamienny szary, srebrny i kamienny ciemnoszary. Maszyna posiada 3 kamienno ciemnoszaro-srebrne nogi. Z przodu droideki widać długą, kamienno ciemnoszarą lufę. Sensor ma kolor przezroczysty czerwony.

AT-RT jest jasnoniebiesko-kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szary. Nogi mają 3 zginane miejsca. Z przodu łazika widnieją jasnoniebieskie osłony z naklejkami. Po bokach są osłony z naklejkami z liczbą 501. Poniżej znajduje się długie, umiarkowano kamienno szare działo. Za osłonami jest miejsce dla pilota i kamienno ciemnoszara kierownica. Na końcu AT-RT widać dwie umiarkowano kamienno szare anteny.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne