FANDOM

Star Slicer, to zestaw z serii Galaxy Squad z 2013 roku.

Opis

Zestaw 70703 Star Slicer zawiera instrukcję, listek z naklejkami, trzy minifigurki (Solomona Blaze'a, Niebieskiego Robota Sojusznika oraz Czerwonego Kosmitę Buggoida), wielkiego robota przypominającego modliszkę oraz mały pojazd Galaxy Squad. Zestaw zawiera 311 elementów.

Pojazd Galaxy Squad

Mały, niebieski pojazd Galaxy Squad prowadzony jest przez Solomona Blaze'a. Przeważa w nim kolor jasnoszary z widocznymi niebieskimi elementami. Pojazd posiada odsuwaną szybę oraz uchwyty na broń z tyłu. Z przodu widać szare działka i światła. Od całego pojazdu, można odczepić latającą machinę prowadzoną przez Niebieskiego Robota, z odznakami niebieskiej drużyny i czarnymi działkami z przodu.

Robot Star Slicer

Za sterami gigantycznego robota, przypominającego modliszkę, stoi Czerwony Kosmita Buggoid. Posiada przeważającą ilość jasnozielonych, jak i bordowych elementów, jednak w całej machinie występują kolory takie jak: czarny, szary, jasnoszary, przezroczysty fioletowy, przezroczysty czerwony, czerwony, niebieski, piaskowy, złoty oraz przezroczysty zielony. Pojazd posiada cztery czarne odnóża z małymi, jasnozielonymi kolcami i dwa większe, przezroczyste zielone, które są równocześnie ostrzami do atakowania. Odwłok modliszki, jest koloru bordowego, ale jest pokryty zielonym pancerzem, na którym jest przezroczysty fioletowy "kokon", w którym można zamknąć minifigurkę. Korpus, jest tak samo jak odwłok bordowo-zielony. Głowa jest również bordowo-zielona, ale posiada również miejsce do sterowania, które ochraniają przezroczyste czerwone klocki, przypominające oczy modliszki. Na dole głowy, znajduje się działo (znane m.in. z serii Hero Factory), strzelające fioletową kulą.

Minifigurki

W zestawie znajdziemy 3 minifigurki, a mianowicie: Niebieskiego Robota Sojusznika, Solomona Blaze'a oraz Czerwonego Kosmitę Buggoida.

70700 alt2-0

Niebieski Robot Sojusznik

BlueGSMan

Solomon Blaze

70703-1

Cały zestaw