FANDOM

Twierdza Nieszczęścia
70605
Numer: 70605
Seria: Ninjago
Liczba elementów: 754
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Bucko
Jay
Kai
Krzemieniak
Lloyd Garmadon
Nadakhan
Złośliwa Małpa

70605 Twierdza Nieszczęściazestaw z serii LEGO Ninjago, wydany w 2016 roku. Składa się z 754 części. Cena katalogowa zestawu to 349,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 9-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 754 klocki, z których można zbudować Twierdzę Nieszczęścia, odrzutowy plecak Lloyda i piracki pojazd, a także 6 minifigurek – Bucko, Jaya, Kaia, Krzemieniaka, Lloyda Garmadona, Nadakhana i figurkę Złośliwej Małpy.

Z przodu pirackiego pojazdu widać umiarkowano kamienno szarą kierownicę i miejsce dla minifigurki. Po bokach widnieją 2 miotacze klocków, uzbrojone w 4 przezroczysto jasnozielone pociski. Z tyłu znajdują się 2 ciemnopomarańczowe skrzydła z naklejkami oraz czarne śmigło.

Odrzutowy plecak Lloyda jest czarno-ziemistozielono-ciemnozielono-kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szary. Przypina się go do zbroi minifigurki. Po bokach są 4 ciepło złote ostrza. Z tyłu znajduje się klocek, którego obracanie powoduje rozwijanie i zwijanie liny zakończonej ciepło złotym hakiem.

W Twierdzy Nieszczęścia dominują kolory czarny, rudawobrązowy, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary. Z przodu widać 2 białe szable oraz płaską płytkę z naklejką, która przedstawia biało-czerwoną szachownicę. Dalej są 2 roztwierane ściany z armatami, uzbrojonymi w 4 czarne pociski. W górnej części pojazdu znajduje się biały szkielet z kamienno ciemnoszarą szablą i ziemistoniebieskim kapeluszem. Po bokach widnieją 2 miotacze dysków. Za nim widać umiarkowano kamienno szarą kabinę, wewnątrz której umieszczono panele sterowania oraz miejsce dla minifigurki. Dalej znajdują się 4 klocki z naklejkami i czarna, piracka flaga. Po bokach są 2 skrzydła z 2 dużymi silnikami oraz zakończone czarnymi kotwicami. Z przodu silników widnieją po 3 piaskowo żółte ostrza. W tylnej części statku jest rudawobrązowa łódź ratunkowa z podwójnym, obrotowym działkiem i umiarkowano kamienno szarą skrzynią.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne