FANDOM

Piracki sterowiec
70603
Numer: 70603
Seria: Ninjago
Liczba elementów: 294
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Clancee
Dublon
Zane

70603 Piracki sterowieczestaw z serii LEGO Ninjago, wydany w 2016 roku. Składa się z 294 części. Cena katalogowa zestawu to 149,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi dwuczęściowa instrukcja oraz 294 klocki, z których można zbudować sterowiec szturmowy i pojazd Zane'a, a także 3 minifigurki – Clancee'ego, Dublona i Zane'a.

Z przodu pojazdu Zane'a widać biały element z naklejką, przedstawiającą symbol Zane'a i kamienno ciemnoszarą kierownicę. Po bokach widnieją 2 białe miotacze klocków, uzbrojone w 2 przezroczysto jasnoniebieskie pociski oraz 2 srebrne skrzydła.

W sterowcu szturmowym dominują kolory czarny, biały, rudawobrązowy, jasnopomarańczowy, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary. Z przodu widać białą czaszkę z rogami, kłami przezroczysto czerwonymi oczami oraz armatą, uzbrojoną w 2 kamienno ciemnoszare pociski. Dalej jest ciemnopomarańczowy balon z płomieniem położonym z tyłu. W środkowej części pojazdu widnieje rozsuwana klapa do zrzucania beczek z jasnoczerwonym dynamitem. Za nią znajduje się rudawobrązowy ster. Po bokach są 2 białe szable i 2 rozkładane skrzydła z czarnymi kotwicami. W tylnej części maszyny widać 3 zadaszone panele sterowania. Za nimi jest czarna piracka flaga.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne