FANDOM

Podniebny rekin
70601
Numer: 70601
Seria: Ninjago
Liczba elementów: 221
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Krzemieniak
Lloyd Garmadon

70601 Podniebny rekinzestaw z serii LEGO Ninjago, wydany w 2016 roku. Składa się z 221 części. Cena katalogowa zestawu to 89,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 221 klocków, z których można zbudować podniebnego rekina i plecak odrzutowy Lloyda, a także 2 minifigurki – Krzemieniaka i Lloyda Garmadona.

U spodu plecaka odrzutowego Lloyda widać 3 płomienie. Wyżej widnieją 2 umiarkowano kamienno szare uchwyty.

W podniebnym rekinie dominują kolory czarny, rudawobrązowy, ciemnopomarańczowy, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary. Z przodu widać 2 jasnopomarańczowe ostrza oraz srebrny grot. Dalej widnieje przezroczysto brązowa, otwierana szyba kokpitu. Wewnątrz znajduje się miejsce dla Krzemieniaka i 4 panele sterowania. Pod nim jest 6 rudawobrązowych rewolwerów. Za kokpitem widać klocek, którego przesunięcie powoduje otworzenie 2 skrzyń z jasnoczerwonymi dynamitami oraz jasnopomarańczowymi rybami. Po bokach są 2 ruchome skrzydła z białymi szablami i czarnymi kotwicami. Z tyłu znajdują się 2 umiarkowano kamienno szare rury wydechowe i 2 ciemnobrązowe beczki.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne