FANDOM

Świątynia Światła
70505 Box
Numer: 70505
Seria: Ninjago
Wprowadzony do sprzedaży w: 2013 roku

Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 5

70505 Świątynia Światła to jeden z największych zestawów z serii Ninjago, wydanych w 2013 roku. Przedstawia Świątynię Światła mieszczącą się na Wyspie Ciemności. To właśnie w niej zostały wykute Złote Bronie Spinjitzu.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję budowy oraz 565 części. Z części tych można było zbudować pięć minifigurek (Lloyda Garmadona, jako złotego Ninja, Senseia Wu, Garmadon i dwóch Kamiennych Wojowników) oraz samą Świątynię Światła i Złotego Mecha.

Złoty Mech to robot kierowany przez Złotego Ninja. Ma humanoidalną budowę, posiada około dziesięciu ruchomych stawów, w tym kulowe i pokrętłowe. Posiada masywne nogi oraz dobrze zbudowane ręce zaopatrzone w palczaste w dłonie. Korpus mecha może pomieścić w sowim kokpicie jedną minifigurkę. Pilot siedzący w kokpicie ma nad sobą ruchomy daszek przypominający tradycyjny chiński kapelusz (jakby powiększona wersja kapelusza Senseia Wu). Robot zaopatrzony jest w podłużną złotą katanę, którą można umieścić w jego dłoni. Także na plecach ma zamontowane dwa ostrza. W Złotym Mechu przeważają kolory: ciepły złoty, biały i chłodny żółty. Występują w nim także czarny, kamienny ciemnoszary i umiarkowany kamienny szary, jak również części z nadrukiem.

Świątynia Światła to wielopoziomowa budowla, w której skrywane są Bronie Żywiołów. Świątynia posiada rozsuwane dwa skrzydła: w jednym mieścił się stojak na bronie, natomiast w drugim roślinka. W każdym skrzydle na ścianie wisi jeden lampion, oba skrzydła mają też złote barierki. Główna część budynku zawiera: na parterze gong oraz palenisko, natomiast na piętrze miejsce na cztery Bronie Żywiołów. Z dachu Świątyni Światła wyrastają dwie okrągłe wieże zwieńczone złotymi posążkami smoków. Na piętro świątyni prowadzą dwie drabinki. Podstawy budowli stanowią sporej wielkości płytki konstrukcyjne koloru ceglanożółtego. W całej Świątyni przeważają kolory: jasnoczerwony, ciemnoczerwony, biały, chłodny żółty, kamienny ciemnoszary i czarny. Płomień z paleniska jest dwukolorowy i przezroczysty. Część elementów ma także nadruki lub naklejki w stylu chińskich malowideł.

Cena katalogowa tego zestawu wynosi 299,99 zł.

Opis Lego.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Galeria

Minifigurki

Zestaw

Zestawy Ninjago 2013
Zestawy 70500 Ognisty robot Kaja70501 Pojazd wojownika70502 Wiertło Cole'a70503 Złoty smok70504 Garmatron70505 Świątynia Światła
Inne 850632 Samurai Accessory Set