FANDOM

Lodowa machina Mauli
70145,2
Numer: 70145
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 604
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Maula
Mottrot
Strainor
Vornon
Worriz
Razar

 70145 Lodowa machina Mauli – zestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w drugiej połowie 2014 roku. Składa się z 604 części. Cena katalogowa zestawu to 349,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób wieku 8-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 604 klocki. Można z nich zbudować sześć minifigurek: Maulę, Mottrota, Strainora, Vornona, Worriza i Razara. Składa się z nich także Mamucią Maszynę Kroczącą, Odłączany Statek oraz Ognisty Skuter.

Ognisty Skuter jest w kolorach: pomarańczowym, przezroczystym pomarańczowym, jasnoszarym, ciemnoszarym, czerwonym, żółtym i czarnym. Pojazd porusza się na jednym tylnym kole. Po jego bokach widnieją dwa płomienie. Z przodu maszyny wysunięte są dwa czarne pazury. Przed miejscem dla pilota pojawia się kierownica.

Odłączany statek jest w kolorach: czarnym, ciemnoszarym, jasnoszarym, niebieskim, przezroczystym jasnoniebieskim, ciemnobrązowym, srebrnym, piaskowoniebieskim, piaskowym i czerwonym. Z przodu machiny pojawiają się dwa duże działa. Dalej zbudowane są dwa okrągłe, boczne segmenty ze śmigłami. W ich dolnej części ukryte są wyrzutnie lodowych pocisków. W centralnej części pojazdu znajduje się miejsce dla pilota. Za nim widoczne są dwa elementy, dzięki którym szybowiec można połączyć z Machiną Mamutów.

Mamucia Maszyna Krocząca jest w kolorach: niebieskim, czarnym, przezroczystym jasnoniebieskim, piaskowoniebieskim, ciemnopiaskowym, jasnobrązowym, jasnoszarym, ciemnoszarym, ciemnobrązowym i srebrnym. Z przodu pojazdu zbudowana jest mamucia głowa, będąca kokpitem pilota. Z jej przodu jest trąba, zakończona kryształem Chi. Po jej bokach widnieją dwa olbrzymie kły w kolorze przezroczystym jasnoniebieskim. Dalej widoczna jest szyba w tym samym kolorze. Na bokach głowy są również uszy z symbolami Lodowych Łowców. Z głową połączony jest tułów. Na samym jego początku zbudowany jest komputer sterowniczy z kubkiem. W centralnej części tułowia znajduje się piedestał z kulą Chi. Po jego bokach w zewnętrznej części maszyny przypięte są: miecz, włócznia, klucz oraz młotek. Wszystko otoczone jest sześcioma żebrami w kolorze przezroczystym jasnoniebieskim, tworzącymi klatkę piersiową. Na samym końcu machiny zbudowane są czarne drzwi z kratami, za którymi mieści się lodowe więzienie. jest w nim lodowa bryła, do której można włożyć minifigurkę. Za nią znajduje się czarna drabina. Na samym końcu tułowia widnieje ogon w kolorze przezroczystym jasnoniebieskim. Pojazd porusza się na czterech masywnych, olbrzymich nogach.

Opis z LEGO.com

Dotyczący ogólnie zestawu

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Na temat Mamuciej Maszyny Kroczącej

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne