FANDOM

Szybowiec lodowy Vardy'ego
70141,1
Numer: 70141
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 217
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Lundor, Vardy

  70141 Szybowiec lodowy Vardy'ego – zestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w drugiej połowie 2014 roku. Składa się z 217 części. Cena katalogowa zestawu to 89,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 217 klocków. Można z nich zbudować dwie minifigurki: Lundora i Vardy'ego. Składa się z nich także tytułowy Szybowiec Lodowy oraz stanowisko bojowe Lundora.

Stanowisko bojowe zbudowane jest na płytce w kolorze ciemnym piaskowym. Składa się ono z małego murku oraz stanowiska ogniowego z miejscem dla strzelca, kryształem Ognistego CHI, flagą Feniksów oraz czymś w rodzaju miotacza ognia.

Lodowy szybowiec jest w kolorach: czarnym, piaskowym, ciemnym piaskowym, przezroczystym niebieskim, ciemnym brązowym, jasnym i ciemnym szarym oraz srebrnym. Pojazd wyglądem ma przypominać sępa. Na "szyi" maszyny znajduje się kryształ CHI. Machina posiada ruchome nogi, głowę i skrzydła, cztery wystrzeliwane lodowe pociski zakończone diamentami w kolorze przezroczystym niebieskim oraz odłączany szybowiec ratunkowy. 

Opis z LEGO.com

Dotyczący ogólnie zestawu

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Na temat Szybowca lodowego Vardy'ego

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne

Ciekawostki

  • Minifigurki Lundora i Vardy'ego są dostepne jedynie w tym zestawie.