FANDOM

Pojedynek żądeł
70140,1
Numer: 70140
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 93
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: ShadoWind, Scolder

  70140 Pojedynek żądeł –  zestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2014 roku. Składa się z 93 części. Cena katalogowa zestawu to 89,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 93 klocki. Można z nich zbudować dwie minifigurki : ShadoWinda oraz Scoldera. Składa się z nich także 2 Speedory oraz posąg skorpiona.

Speedor ShadoWinda jest czarny, posiada żółte i czerwone nadruki ozdobne. Do pojazdu można doczepić dopalacz rakietowy, do maszyny dołączona jest niebieska linka wyzwalająca.

Natomiast Speedor Scoldera jest w kolorze srebrnym, ma on przypominać swojego właściciela. Z przodu nadrukowany ma on głowę i część pancerza skorpiona. Machina ma przyczepione dwa czarne szczypce, z tyłu można przyczepić brązowy szpikulec przedstawiający ogon. Do pojazdu dołączona jest czerwona linka wyzwalająca.

Posąg skorpiona jest w kolorach: czarnym, czerwonym i przeźroczystym zielonym. Budowla jest szczegółowo zrobiona, posiada ona szczypce, oczy oraz ogon zakończony częścią w kolorze przeźroczystym zielonym, na ogon można założyć obręcz CHI. Budowla ma prawdopodobnie nawiązywać do posągu Skorpiona Wspaniałego znajdującego się w Jaskini Skorpionów.

Dodatkowo tak samo jak do każdego zestawu startowego Speedorz do zestawu dołączone jest 10 kart do gry oraz 12 kryształów CHI.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Galeria

Linki zewnętrzne