FANDOM

Walka na banany
70136,1
Numer: 70136
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 124
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Gorzan

 70136 Walka na banany – zestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2014 roku. Składa się ze 124 części. Cena katalogowa zestawu to 59,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 124 klocki. Można z nich zbudować jedną minifigurkę - Gorzana. Składa się z nich także Speedor, 4 kolce oraz drzewo.

Speedor Gorzana jest złoty, po obu bokach nadrukowana jest połowa głowy goryla, a także jakiś wzór. Do pojazdu można doczepić dopalacz rakietowy, do maszyny dołączona jest linka wyzwalająca.

Drzewo jest bardzo masywne, całe służy jako wyrzutnik kuli CHI znajdującej się na samym szczycie. Budowla zawdzięcza swoją funkcjonalność dwóm częściom przypominającym gong, które zbudowane są po obu stronach drzewa, po uderzeniu w jedno z nich podnosi się pewien element znajdujący się wewnątrz drzewa. Na wspomnianym już elemencie leży kula CHI, która przez tą reakcję wypada z korony drzewa. 

Dodatkowo tak samo jak do każdego Speedora do zestawu dołączone jest 5 kart do gry oraz 6 kryształów CHI.

Opis z LEGO.com

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne