FANDOM

Ognisty myśliwiec Craggera
70135,1
Numer: 70135
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 380
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Cragger, Stealthor, Vornon

  70135 Ognisty myśliwiec Craggera – zestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w drugiej połowie 2014 roku. Składa się z 380 części. Cena katalogowa zestawu to 179,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 380 klocków. Można z nich zbudować trzy minifigurki: Craggera, Stealthora i Vornona. Składa się z nich także tytułowy Ognisty myśliwiec oraz małą konstrukcję z lodową katapultą. 

Wspomniana budowla jest w kolorach: białym, przezroczystym niebieskim i kilku innych występujących pojedynczo. Struktura posiada zlodowaconą roślinę z dwoma liściami paproci w kolorze przezroczystym niebieskim, za którą można ukryć pociski do katapulty i samą katapultę. Cała konstrukcja zbudowana jest na białej płytce 4x4. 

Ognisty myśliwiec Craggera wyglądem przypomina krokodyla, porusza się na czterech dużych kołach, przednie koła posiadają po 3 kolce wewnątrz. Pojazd jest w kolorach: czerwonym, niebieskim, czarnym, ciemnym zielonym, przezroczystym pomarańczowym, jasnym i ciemnym szarym, oliwkowym oraz srebrnym. Z tyłu pojazdu, po bokach odstają boczne segmenty z wyrzutniami ognistych kul CHI. Wyrzutnie te znane są z serii BIONICLE i Hero Factory. Skrzydła te posiadają również po jednym krysztale Ognistego CHI, zakończone są one płomieniami. Krokodyla paszcza znajdująca się z przodu maszyny posiada wiele białych zębów, wewnątrz niej znajduje się coś w rodzaju miotacza ognia z kryształem Ognistego CHI. Machina posiada tryb zasilania Ognistym CHI, który można uaktywnić poprzez naciśnięcie ogonu pojazdu. Po tym paszcza oraz segmenty z wyrzutniami Ognistego CHI podnoszą się. 

Opis z LEGO.com

Dotyczący ogólnie zestawu

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Na temat Ognistego myśliwca Craggera

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Galeria

Linki zewnętrzne

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy zestaw, w którym wykorzystano liście paproci w kolorze przezroczystym niebieskim.