FANDOM

Pajęczy ścigacz Sparratusa
129751942752c99eb53d24d
Numer: 70130
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 292
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Gorzan, Sparratus

 70130 Pajęczy ścigacz Sparratusa –  zestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2014 roku. Składa się ze 292 części. Cena katalogowa zestawu to 99,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 292 klocki. Można z nich zbudować dwie minifigurki: Gorzana  i Sparratusa . Składa się z nich także pajęczy ścigacz oraz małą zieloną płytkę z pajęczyną i kryształem CHI.

Wspomniana powyżej konstrukcja ma przypominać skrawek terenu zalesionego, po jednej stronie budowli znajduje się korzonek, z tyłu jest pajęczyna z czerwonym pająkiem, a przed nią miejsce na kryształ CHI.

Pajęczy ścigacz Sparratusa to główna część zestawu. w pojeździe pojawiają się kolory: czarny, brązowy, szary, przeźroczysty zielony, jasny zielony oraz pojedyńczo kilka innych kolorów. Maszyna została zaprojektowana tak, aby kształtem i wyglądem przypominała pająka. Przód machiny to głowotułów, na głowie widnieją dwie pary oczu oraz szczękoczułki, za nią znajduje się miejsce dla pilota. Od głowotułowia rozciąga się osiem ruchomych odnóży krocznych. Ostatnią częścią ścigacza jest podnoszony odwłok z tyłu pojazdu. Można z niego wystrzeliwać pajęcze pociski. 

Opis z LEGO.com

Dotyczący ogólnie zestawu

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Na temat Pajęczego ścigacza Sparratusa

To jest opis LEGO.pl.

{{{tekst}}}

Minifigurki

Galeria