LEGO Wiki
Advertisement
Settnummer Sett navn

Frigjør år

LEGO Atlantis

7976

Undervannsspeeder 2011
Den fryktløse Harry Harpun dykker etter skatter i Atlantis med undervannsspeederen sin. Plutselig oppdager han en farlig havslange. Kommer han seg forbi det sleipe udyret, slik at han får tak i skatten?
7977 Havbunnsfartøy

2011

Tapre Stian Storm beveger gjennom ruinene i den tapte byen Atlantis i sitt kraftige havbunnsfartøy når han oppdager det verdifulle gylne skjoldet. Han gjør om fartøyet til en smidig u-båt for å få skatten til overflaten  – men klarer han å beseire hammerhaivokteren med tregaffelen?
7978 Marulkangrep 2011
Ekspertdykker Dr. Fisker får øye på en eldgammel hjelm som ligger blant Atlantis-ruinene. Ut fra mørket kommer den onde barrakudavokteren og den gigantiske marulken med knivskarpe tenner. Kan han lure sine fiender og få ta k i skatten … Og får han tid til å ta et bilde av den sjeldne fisken?
7984 Dyphavsjeger 2011
Utgravingsekspert Dr. Smart er rekruttert for å grave og bore seg vei gjennom ruinene. Gruvearbeiderne prøver å få tak i skattkisten. Kan Dr. Smart lure den aggressive hammerhaivokteren, slik at han får tak i skattkisten og den legendariske rustningen?
7985 Den tapte byen Atlantis 2011
Den tapte byen Atlantis er funnet! Kan du hjelpe Kaptein Felix Fartsglad og Professor Sanne Sakkyndig med å løslate Gullkongen fra tempelruinene? Se opp for miner og den fallende søylen, bekjemp de onde hummer-  og barrakudavokterne – og uansett hvor du drar: Pass på så du ikke ender opp i fangehullet eller i klørne på kjempekrabben!
LEGO City
3365 Månebuggy 2011
Undersøk månelandskapet ved hjelp av det sekshjulede måneutforskingskjøretøyet! Bruk graveverktøyet til å ta steinprøver, og kommuniser med romfartssenteret på jorden via satellittallerkenen.
3366 Utskytingsplattform 2011
Send den nye kommunikasjonssatellitten ut i rommet fra utskytingsrampen! Kjør bort til utskytingsrampen, og hjelp teknikeren med å gjøre klart for å sende raketten ut i bane.
3367 Romferge 2011
Bli med ut i bane på viktige romoppdrag! Hjelp astronauten med å åpne dørene til lasterommet, og bruk den såkalte canadiske armen til å sende Hubble-teleskopet ut i bane rundt jorden.
3368 Romfartssenter 2011
Gjør raketten klar til utskyting! Fyll drivstoff på raketten, bruk heisen til å få astronauten opp i utskytingsrampen, og gjør klar til utskyting fra kontrollsenteret. Start nedtellingen, og gjør deg klar til nok et spennende oppdrag i rommet!
7285 Hundepatrulje 2011
Patruljer gatene i LEGO City med politihunden! Kjør til åstedet med patruljebilen, slipp ut politihunden og ta opp jakten på ranerne!
7286 Fangetransport 2011
Stopp raneren, som prøver å unnslippe på motorsykkel, ved hjelp av veisperringen! Ta opp jakten hvis han prøver å komme seg unna til fots. Straks raneren er fanget, må han settes i cellebilen og transporteres til fengselet!
7287 Politibåt 2011
Patruljer og beskytt havneområder og kanaler i LEGO City! Raneren slipper unna på vannscooter. Ta opp jakten med politiets speedbåt, legg raneren i jern og transporter ham til byfengselet!
7288 Mobil politienhet 2011
Bidra til å gjøre LEGO City trygg med denne mobile politistasjonen! Fra kontrollsenteret varsler etterforskeren politibetjenten om at raneren slipper unna i sportsbilen sin med en gullbarre. Ta opp jakten på politimotorsykkelen, og sett ham bak lås og slå i den mobile politienheten!
7498 Politistasjon 2011
Hindre fangene i å stikke av fra politistasjonen gjennom ventilasjonsanlegget! De kommer seg ikke langt til fots. Bruk politibilen til å ta opp jakten, og kjør dem tilbake til fengselet i politibilen. Bidra til en tryggere LEGO City med dette rikholdige settet!
LEGO Hero Factory
2063 STORMER 2.0 2011
"Kaller leder for Alpha-teamet! Ild-lordens rødglødende fotsoldater angriper Tankstasjon 22 ute i galaksen og må stoppes! Kjøl dem ned ved hjelp av skjoldet som skyter ut ispigger, og issverdet som fryser alt til is. Bruk d et nye headsettet, fullpakket av sensorer, til å styre teamet. Ikke la oss i stikken!"
2065 FURNO 2.0 2011
"Melding til Furno! Rød alarm! Ild-lordens fotsoldater angriper drivstoffstasjonen ute i galaksen. Dra ut på rekognosering, og sjekk hva som egentlig skjer! Kom deg opp i høyden ved hjelp av multiverktøyet, og bruk det nye he adsettet med varmesensitive briller til å se gjennom røyken. Ikke la dem slippe unna!"
2067 EVO 2.0 2011
"Rød alarm! Ildskurker stjeler drivstoffet på Tankstasjon 22, og vi trenger din rå styrke til å overmanne dem. Bruk ditt nye headsett, slik at du kan se dem komme gjennom røyken. Kjøl dem ned ved hjelp av ditt oppgraderte skjol d med den dobbeltløpede iskanonen. På tide å lære dem en lekse de sent vil glemme!"
2068 NEX 2.0 2011
"Melding til Nex! Ildskurker angriper Tankstasjon 22 ute i galaksen, og anlegget står i brann! Du må handle raskt for å reparere skadene. Bruk ditt nye headsett, og hold øye med skurkene. Rett opp skadene ved hjelp av det høyte knologiske multiverktøyet med skjæreblad. Det er bare du som kan redde stasjonen før den går i luften!"
2141 SURGE 2.0 2011
"Melding til Surge! Tankstasjon 22 ute i galaksen er under angrep fra Ild-lorden og hans hissige medhjelpere. Du kan ikke gå for nær, så bruk ditt nye headsett med varmesøkerzoom og innebygd bevegelsessensor til å fyre av spy dene – de har stor presisjon selv fra langt hold. Skurkene vil ikke engang forstå hva som traff dem!"
2142 BREEZ 2.0 2011
"Breez – rapporter umiddelbart! Tankstasjon 22 ute i galaksen blir angrepet av rødglødende ildskurker. Bruk det hemmelige nye utstyret til å snike deg innpå uten å bli oppdaget, og bruk multiverktøyet med de håndholdte bladen e til å vise dem hvem som er sjefen. De vil ikke en gang se at du kommer!"
Advertisement